Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Επιβεβαιώνει ο υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης το κίνδυνο να επιστραφεί η κοινοτική χρημοτοδότηση ύψους 463 εκατ.Ευρώ επειδή οι έτοιμοι σταθμοί του ΜΕΤΡΟ δεν θα λειτουργήσουν ούτε μέσα στο 2013

[Καμαρώστε τον: Γιάννης Μαγκριώτης υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων]

Επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες... Διαβάστε την αρχική ανάρτηση ΕΔΩ.
-------------------------------

Σε ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Σταύρου Καλογιάννη ο κ.Μαγκριώτης επιβεβαιώνει ότι υπάρχει ο κίνδυνος επιστροφής της κοινοτικής χρηματοδότησης, 463 εκατ. Ευρώ. Κρατάει αποστάσεις, δεν δεσμεύεται αν οι σταθμοί λειτουργήσουν ακόμα και το 2013 και αυτοϊκανοποιείται με το να λέει ότι "παρόμοιος κίνδυνος δεν υφίσταται για το έργο της επέκτασης προς Αγία Μαρίνα (Χαϊδάρι), καθώς η περίοδος επιλεξιμότητας του ΕΣΠΑ για το έργο αυτό λήγει στο τέλος του 2015"
Δηλαδή κ.υπουργέ για το Χαϊδάρι έχετε χρόνο μέχρι το 2015 (ήταν προγραμματισμένος να λειτουργήσει το 2009) και όλα είναι μέλι γάλα, ενώ για τους άλλους σταθμούς δεν θα τους παραδώσετε και η Ελλάδα θα επιστρέψει εκατομμύρια Ευρώ έτσι για την πλάκα.
Εσάς κ.υπουργέ και των συναδέλφων σας μπορεί να σας περισσεύουν τα εκατομμύρια Ευρώ, εμάς δεν μας περισσεύουν ούτε 10 λεπτά. ΟΥΣΤ ρε...

Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ:

Έγγραφο Μαγκριώτη
Κίνδυνος να χαθούν κοινοτικά κονδύλια, αν δεν ανοίξουν υπό κατασκευή σταθμοί του Μετρό

Τον κίνδυνο για «ανάκτηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση της κοινοτικής συνδρομής», αν τα έργα επεκτάσεων του Μετρό προς το Ελληνικό και την Ανθούπολη αντίστοιχα δεν καταστούν λειτουργικά μέχρι 30/06/2012 και 31/03/2013 επισημαίνει ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης με έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ Σταύρου Καλογιάννη για την ολοκλήρωση των υπό κατασκευή σταθμών του Μετρό της Αθήνας.

Όπως ενημερώνει ο υφυπουργός, οι υπό κατασκευή επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας προς Ελληνικό, Ανθούπολη και Αγία Μαρίνα Χαϊδαρίου έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό περίπου 95%, όσον αφορά στις εργασίες της βασικής σύμβασης κάθε έργου.

Προϋπόθεση όμως για να ολοκληρωθούν πλήρως και να τεθούν σε λειτουργία τα έργα αυτά είναι η υλοποίηση του συστήματος σηματοδότησης.

Ο κ. Μαγκριώτης διευκρινίζει, όμως, ότι η υπογραφή της σχετικής σύμβασης για το σύστημα σηματοδότησης με την εταιρεία Siemens δεν έχει προχωρήσει μέχρι σήμερα, εξαιτίας της εκκρεμότητας του θέματος, αν και ο σχετικός διαγωνισμός έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί περιλαμβανομένης και της θετικής απόφασης του ελέγχου από τη μείζονα σύνθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου πρόσφατα.

Η εκκρεμότητα αυτή αποτελεί τον κύριο λόγο της καθυστέρησης ολοκλήρωσης των έργων, για τα οποία θα απαιτηθεί, προκειμένου να τεθούν σε λειτουργία, χρονικό διάστημα περίπου 8 έως 10 μήνες, μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης για τα συστήματα σηματοδότησης.

«Για τα έργα των επεκτάσεων προς Ελληνικό και Ανθούπολη, εφόσον αυτά δεν καταστούν λειτουργικά μέχρι 30/06/2012 και 31/03/2013 αντίστοιχα, υφίσταται κίνδυνος για ανάκτηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση της κοινοτικής συνδρομής», αναφέρει ο υφυπουργός, σημειώνοντας πάντως ότι «παρόμοιος κίνδυνος δεν υφίσταται για το έργο της επέκτασης προς Αγία Μαρίνα (Χαϊδάρι), καθώς η περίοδος επιλεξιμότητας του ΕΣΠΑ για το έργο αυτό λήγει στο τέλος του 2015».

ΠΗΓΗ: Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
-----------
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι τα κινήματα πολιτών πρέπει να οργανώσουν και να συντονίσουν τη δράση τους, να υπερασπίσουν τη δημόσια περιουσία και να διεκδικήσουν με όλους τους τρόπους ακόμα και με δικαστικό το δικαίωμα στη μετακίνηση.

Αναμένουμε την απάντηση στην ερώτηση του Δημήτρη Παπαδημούλη (ΣΥΡΙΖΑ) (ΕΔΩ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου