[Ο ενημερωτικός πίνακας του "ακατανόμαστου" σταθμού του ΜΕΤΡΟ]
Ο ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. Χαϊδαρίου είχε προβάλει το αίτημα της λειτουργίας των σταθμών του ΜΕΤΡΟ Χαϊδαρίου και Περιστερίου το 2009 και το 2010 στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εβδομάδας Μετακίνησης (δείτε ΕΔΩ για το 2010)
Στο πλαίσιο της έρευνας για την εκδήλωση του 2010 ειδικός συνεργάτης του ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. είχε παρουσιάσει το "Χρονοδιάγραμμα κατασκευής και λειοτυργίας του σταθμού Χαϊδάρι" (19/7/2010) και στο οποίο τελείωνε ως εξής: "...σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση ο σταθμός Χαϊδάρι αναμέται να τεθεί σε λειοτυργία το Μάρτη του 2011 με την προϋπόθεση φυσικά να υπογραφεί σύμβαση για το σύστημα τηλεδιοίκησης των νέων σταθμών..."
Διαβάστε το άρθρο ΕΔΩ.
Είναι προφανές ότι ένα χρόνο μετά, δηλαδή σήμερα 21/4/2011 όχι μόνο ο σταθμός (σταθμοί) δεν λειτουγούν αλλά και κανένας σήμερα δεν δεσμέσυεται να ορίσει μια ημερομηνία που θα λειοτυργήσουν. Μιλάμε ότι ο σταθμός/οι Χαϊδάρι - Περιστέρι είναι έτοιμοι.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΔΥΤΙΚΑ ρεεεεεεεεεεεε
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: η ΕΠΌΜΕΝΗ ανάρτηση θα έχει το πρωτοσέλιδο και τις 4 σελίδες από το περιοδικό του ΜΕΤΡΟ (Μάιος 2008) στο οποίο θα παρουσιάζονται οι νέοι σταθμοί και θα ορίζεται ως ημερομηνία λειοτυργίας τους "τέλος του 2009". Αχ καϋμένε Σουφλιά δεν ήσουνα ο πρώτος ούτε ο τελευταίος...
Ο Σουφλιάς για πολλά ευθύνεται (κυρίως για την εντελώς μεροληπτκή έως σκανδαλώδη προώθηση των αυτοκινητοδρόμοων έναντι ή και σε βάρος του σιδηροδρόμου, αλλά και την εχθρότητά του προς το τραμ), αλλά για αυτό δεν φέρει την κύρια ευθύνη. Ο Ρέππας παρέλαβε σχεδόν έτοιμους σταθμούς και δια τον φόβον των Ιουδαίων (βλ. Siemens) δεν τους ολοκληρώνει. Παράλληλα συνεχίζει την καταστροφική πολιτική της Ν.Δ. όσον αφορά τον σιδηρόδρομο, ενώ και οι επεκτάσεις του τραμ έχουν βαλτώσει...
ΑπάντησηΔιαγραφή