Σάββατο, 23 Ιουλίου 2011

Το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας - Αττικής προβλέπει την επαναλειτουργία της παλαιάς γραμμής του ΟΣΕ στην Ελευσίνα/ Έχουμε κάθε λόγο να χαιρόμαστε!!!


Στην παρούσα ανάρτηση δεν θα σχολιάσουμε αναλυτικά και στο σύνολο του το κεφάλαιο που αναφέρεται 4.6 ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ, στο τεύχος παρουσίασης του νέου Ρυθμιστικού.
Όμως είναι χρήσιμο να κάνουμε ορισμένες παρατηρήσεις, υπογραμμίσεις:

1) Κρίνουμε ιδιαίτερα θετικό το γεγονός ότι προβλέπεται ανάπτυξη των Μέσων Σταθερής Τροχιάς αστικής, προαστιακής και περιφερειακής εξυπηρέτησης και ιδιαίτερα μνεία κάνουμε στη γραμμή "Αγ.Ανάργυροι - Ελευσίνα - Μέγαρα: Επαναλειτουργία παλαιάς γραμμής ΟΣΕ..." Ως γνωστό η χρήση της γραμμής ήταν και αίτημα α) της Πρωτοβουλίας ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΔΥΤΙΚΑ (Δείτε ΕΔΩ) β) της Πρωτοβουλίας Πολιτών Ελευσίνας και μάλιστα είχε παρθεί σχετική απόφαση στη Δημοτική Κοινότητα Ελευσίνας(διαβάστε ΕΔΩ). Ας ελπίσουμε ότι δεν θα μπλοκάρουν την επαναλειτουργία διάφοροι θερμοκέφαλοι αναπτυξιολόγοι και "εραστές της ταχύτητας". Στο χέρι της τοπικής κοινωνίας είναι να το διεκδικήσει.

2) Διαπιστώνουμε ότι: α) Η υπό μελέτη γραμμές (Νο 4,5,6,7,8) του ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ που προέβλεπε η προηγούμενη πρόταση της Νέας Δημοκρατίας, με Υπουργό Περιβάλλοντος τον κ.Σουφλιά έχουν καταργηθεί. Ιδιαίτερα αναφορά κάνουμε για τις γραμμές Νο 4 Πετρούπολη - Λυκόβρυση και Νο 7 Χαϊδάρι (Δάσος) - Άλιμος β) Αντίθετα ως Νο 4 στο τεύχος που παρουσιάστηκε περιγράφεται η διαδρομή Περισσός - Γαλάτσι - Κυψέλη κ.λπ.

3) Οι επεκτάσεις των υπαρχόντων γραμμών 1,2,3 του ΜΕΤΡΟ αναφέρονται. Όμως δεν υπάρχει καμία αναφορά και πρόβλεψη πότε θα λειτουργήσουν οι επτά σταθμοί που είναι ήδη έτοιμοι και δεν λειτουργούν λόγω "πολιτικής εμπλοκής" με τη SIEMENS. Για εμάς έχει μεγάλη σημασία να λειτουργήσουν άμεσα οι σταθμοί Αγία Μαρίνα (πρώην Χαϊδάρι) - Περιστέρι - Ανθούπολη.

4) Το κεφάλαιο ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ (σελ.75) διαπιστώσαμε ότι διαπνέεται με ένα σεβασμό για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα ΜΜΕ, τους πεζούς και τους ποδηλάτες. Ιδιαίτερα υπογραμμίζουμε το υποκεφάλαιο Πολιτική Στάθμευσης (4.6.4) που μιλάει για την "αποθάρρυνση της χρήσης του Ι.Χ. στις κορεσμένες κυκλοφοριακά περιοχές".

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
α) Το τεύχος για το Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας - Αττικής που παρουσιάστηκε στις 20/7 είναι η περίληψη, ο κορμός του σχεδίου νόμου που θα αναρτηθεί στο ιστολόγιο του ΥΠΕΚΑ στις 29/7/2011.
β) Δεν αξιολογούμε ολόκληρο το Ρυθμιστικό Σχέδιο, παρά μόνο κάνουμε ορισμένα σχόλια και αναφορές σε θέματα που αφορούν τα ΜΜΜ και ιδιαίτερα εκείνων που επηρεάζουν τη ζωή των κατοίκων της Δυτικής Αθήνας - Αττικής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου